torstai 27. tammikuuta 2011

Tunnustus

Sain tämmäisen tunnustuksen Kaikki yhdest koo`st blogista. Tämä on ihka ensimmäinen tunnustukseni ja olen tosi iloinen tästä. Kiitos paljon =)

 
Tässä pitäisi kertoa seitsemän asiaa itsestään. Hmmmm...

1. Inhoan siivoamista ja pystyn elämään aikamoisessa kaaoksessa ajoittain, joskin tykkäisin että tavarat löytyisi silloin kun niitä tarvii, eikä tarvisi aina etsiä.

2. Häpeän ja inhoan tuota 1. kohdan piirrettä itsessäni. Haluaisin olla siisti ja järjestelmällinen, mutta en vaan osaa.

3.Saan usein inspiraation johonkin myöhään illalla ja jos alan sitä toteuttaa, se on poissa yöunistani. 

4. En kestä sitä, jos joku käsityö täytyy jättää kesken. Siksi ompelukseni ovat aika perusjuttuja, jotka saan tehtyä kerralla valmiiksi. Kutomisen oon joutunut tämän takia jättämään kun oon niin hidas kutomaan ja en kestä odottaa, että esim sukat valmistuu.

5. Vietän melkein kaiken aikani kotona. En osaa hirveästi kaivata mihinkään.

6. Ainoa vuodenaika josta oikeasti tykkään, on syksy. Inhoan kesää, enkä erityisemmin nauti talvesta. Kevät on ärsyttävää kun liian kirkas auringonpaiste saa pään kipeäksi ja  sitäpaitsi sotkuisuus ja sormenjäljet ikkunoissa näkyy entistäkin selvemmin. Mikäs ihanampaa kun raikas kirpakka syysaamu tai lämmin hämärä syysilta?

7. Kehtaanko tätä tunnustaa...Pelasin just toista tuntia Mario Brosia Wiillä, yksin. Lapset nukkuu ja mies on iltavuorossa. Nukkumaan pitäis mennä. Kotihommia ois kyllä, mutta ainahan niitä on ja just nyt ei huvittanut niitä tehä =) 


Tämä tunnustus pitäisi laittaa eteenpäin 15 blogille...En yhtään tiiä kuka on saanut jo tämän, mutta laitan nyt 15 joissa eniten vierailen (kaikki, joissa käyn, tämän varmasti ansaitsisi, mutta yritän nyt katella sen 15)

Unikuun terapiahuone
Villa Fera
Tosimummo
70-luvulta päivää
Kewa kokeilee
Onnellinen Päivä
Väkerryksiä
Kaikenlaista näpertelyä
Haau tekkee ite
Punaiset kumpparit
Mikunloki
Pirkko
Johannan
Tikbumsa
Elämää kurjenpolvessa 







1 kommentti:

  1. Kiitoksia :)
    Löytyipä samoja piirteitä, kohdat 1,2,3.
    Tunnustus on minulle ssaapunut aiemmin, minun 7 kohtaa löytyy blogistani (pari post. taaksep. niin löydät). Silti olen erittäin iloinen että sen minulle osoitit, kiitoksia!

    VastaaPoista