sunnuntai 22. elokuuta 2010

Ekaluokkalaisen paita, kämmäilyä ja linkkivinkki

Meidän ekaluokkalainen sai taas yhden uuden paidan. Ja me and i-huivi uuden elämän =D
Oranssi trikoo on nanson kilotrikoota löytöpalasta. napit jostain vanhasta vaatteesta.







Tänään kuuden lapsen leikkiessä sadepäivän leikkejä sisällä päätin alkaa aplikoimaan tytölle ponipaitaa. Ois varmaan ollut viisaampaa tehdä aplikointuharjoitukset rauhallisemmalla hetkellä tai edes tarkistaa miten päin se kuva siihen paitan pitikään tulla. Arvatkaapa murisinko kun tajusin mitä olin tehnyt??

Aplikoin siis ponin vääräälle puolelle sateenkaarta. Voishan sen nuinkin jättää, mutta näyttäähän tuo vähän kummalliselta, hmm..





No, onni onnettomuudessa, että huomasin tuon vasta kun olin saanut aplikoinnin valmiiksi, mun hermoilla se ois muuten varmaan lentänyt roskiin. Ja toinen onni oli se, että leikkasin paidan tunikan muotoon ja raglanhihoilla, niin pian hoksasin, että saan ehkä sinnekin tytön toivoman ponipaidan tehtyä. Nyt se odottaa tuolla loppuun ompelemista,ehkäpä parin päivän päästä selviää tuliko siitä vielä paita ;)

Lopuksi linkkivinkki blogiin, jossa myydään käsitöitä (koruja) hyvään tarkoitukseen.
Elikkäs täällä. Tuotto menee pienen sukulaistyttöni kuntoutukseen Englannissa (tuolla blogissa linkki Iidan tuoreeseen blogiin).

2 kommenttia:

  1. mä varmaan tekisin niin että leikkaisin ison ympyrän kuvion ympäri ja aplikoisin sen sitten uuteen kankaaseen..

    VastaaPoista
  2. Hienoja vaatteita. Ja jotenkin lohdullista minulle, että muillekin käy näin.

    VastaaPoista